sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Muuttumis leikissä


Jokunen aika sitten kerroinkin että olen ollut mukana muuttumisleikissä jonne minua kysyttiin mukaan :)
Tässä on teille kuvin kerrottuna minun päiväni. PS. Ethän Kopioi kuviani ilman lupaa, kiitos!!!

Päiväni alkoi oikeastaan jo edellisenä iltana jolloin olin Hight Care Center Hoitola Tähtiolossa, jossa Heidi Toropainen  teki minulle ihoani heleyttäviä hoitoja.  Ihoani hoidettiin kasvo-ja entsyymihoidoilla, kuonaa poistavalla imukuppihieronnalla, mutanaamiolla sekä vitamiiniampullilla. Ihostani tuli kiinteämpi ja heleämpi. Hoitolalta minulla ei valitettavasti ole kuvia.

 Tapasin aamulla kuvaaja Petrin joka otti minusta Munkkinimen puistotiellä kuvan ennen muutosleikkiä.


(c) Petri Laaksonen

Seuraavaksi pääsin Hair & Spa Elizabeth jossa istuuduin hyvin avoimin mielen Elizabethin käsiteltäväksi. Päähäni levitettiin suklaanruseaa väriä ja paksuja punaisia raitoja.


(c) Petri Laaksonen

Sitten istuin hetken jos toisenkin lämmintä ilmaa puhaltavien härpäkkeiden alla jotta väri kuivuisi nopeamin :-) 

(c) Anne Holopainen

 Elizabeth kertoi minulle miten voin helpommin laittaa aamuisin hiuksiani ja teki minulle vähän juhlavamman kampauksen kun oli tälläinen vähän erikoinen päivä :-)



(c) Anne Holopainen

*Arkisempi kampaus


(c) Anne Holopainen

juhlavampi kampaus, jossa kiharat tehty suoristusraudalla.

Matkani jatkui kampaajalta tien toiselle puolen jossa sijaitsi Kosmetiikka Helmi.
Raija odottelikin jo minua siellä ja alkoi meikkaamaan minua. Tänä keväänä on muodissa tyttömäinen, kevyt ja romanttinen meikkaus. Meikki tehtiin Clarinsin meikeillä.



(c) Petri Laaksonen

*Raija Kavonius loihti minulle kauniin meikkauksen :-)

Meikkistä matkani jatkui Munkkivuoreen jossa minua odotti Riikka Jäderholm,
vaateliike Zadonnassa. Sieltä minulle löytyi kaksi asua ensin tälläinen juhlavampi,
kukkainen kesämeko...


(c) Petri Laaksonen


(c) Petri Laaksonen

ja sitten vähän arkisempi "hippi" tyylinen liila paita ja Macin ihanat farkut
jotka olivat todella kevyet ja ihanan tuntuiset päällä.


(c) Petri Laaksonen


(c) Petri Laaksonen

Suuren suuret kiitokset HEIDI, ANITA, ELIZABETH, RAIJA, RIIKKA & PETRI, jotka mahdollistitte minulle tämän ikimuistoisen ja muutos rikkaan päivän!!! Se tuli todella tarpeeseen ja  nautin päivän jokaisesta hetkestä kyllä todella paljon <3

7 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja ihana kun olet päässyt hemmotteluihin. Oli varmasti kokemuksen arvoinen päivä :)

    VastaaPoista
  2. Oli varmasti mahtavaa ja muutos on hyväksi :) Toi kukkamekkokin näyttää hyvältä.

    VastaaPoista
  3. Oi mikä ihanuuspäivä sulla on ollut! Ja tosi kaunis meikki ja kampaus,
    vaatetuksesta liila hippipaita on ihan huippuihana<3

    VastaaPoista
  4. Aivan ihanalta päivältä kuulostaa ja näyttää!

    VastaaPoista
  5. Wau! upea lopputulos! Tuollaisen stailauspaketin kun saisi aina tarvittaessa :D

    VastaaPoista

Tulisin iloiseksi jos ehtisit jättää viestiä vieraillessasi sivuillani :-)

I'll be happy if you would leave me a message for visiting :-)